środa, 16 lipca 2014

Dodatki w stylu New York Interiors

VH Boutique


Miałam Was dzisiaj zabrać ponownie do swojego ogrodu, ale nastąpiła szybka zmiana planów tematycznych. 

Wczoraj dostałam z Westwing poduszkę Moroccan, na którą tak bardzo czekałam (pisałam o niej TUTAJ). I co? NIESTETY, nie mogę jej u siebie zostawić, bo wprowadza za dużo zamieszania. Nie pasuje do poduszek, które mam teraz i musiałabym dobrać do niej zupełnie nowy zestaw. Nie ukrywam - to dla mnie kusząca okoliczność na nowe zakupy, ale biorąc pod uwagę, ile poduszek muszę mieć, to robi się z tego niezła inwestycja; nie dam rady, na chwilę obecną mam inne priorytety w zakupach domowych. 

Poduszka cieszyła się dużym zainteresowaniem dlatego, zanim ją odeślę do Westwing, pomyślałam, że może któraś z Was ją zechce. Nie wiadomo czy Westwing ją jeszcze raz wystawi, a jeżeli tak, to za ile i kiedy.

Do poduszki dokupiłam śliczne lustro marki specjalizującej się w dodatkach w stylu New York Interiors. Bardzo fajnie razem się dopełniają.

W dzisiejszej mini kolekcji mam jeszcze dla Was uniwersalne poduszki marki H&M Home z kolekcji Basic. Ostatnio byłam w ich salonie popatrzeć "co nowego" i wyszłam obładowana 10!!! poduszkami; część przeznaczyłam dla Was. Poduszka jest IDEALNA: bawełniany aksamit w kolorze ciemnej szarości. Komponuje się z każdym stylem i ma milutką cenę. 

Zapraszam. Szczegóły ofert w zakładce VH Boutique










Tak ta poduszka prezentuje się u mnie. Nie pasuje :(



Kolejny post będzie "ogrodowy". Uchylając rąbek tajemnicy powiem tylko, że zatytułuję go ... ??? ... "Eksplozja kolorów!"

Pozdrawiam cieplutko 

6 komentarzy:

  1. H&M Home ma fajną kolekcję poduszek, ale do mojego brązowego narożnika ciężko coś dobrać. Teraz wiele bym zmieniła u siebie, ale na 50 metrach nie osiągnie się idealnego efektu. Nie ma to jak przestrzeń :)
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne poduchy!

    zgaduję, ze bedzie o kolorowych kwiatach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to lustro jest wypas... takie tylko duze...o to by mi sie widzialo;) czyli co..czas jechac do tk;)
    Poduszka piekna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne poduchy!!!
    Mnie sie wydaje też, że będzie o kwiatach!!!
    CZEKAM!!!!
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. EKSPLOZJA KOLOROW -wierze napewno tak bedzie !!!!czakam tupie nozka !!!!!!!hi,hip.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dziewczyny za odwiedzinki :))) s.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...