sobota, 17 sierpnia 2013

A zdradzisz mi, gdzie kupiłaś? (2) Pewnie!


Dzisiaj kolejna porcja moich kontaktów. Może akurat Wam się przydadzą :)

Stół okrągły na postumencie



Kupiony u producenta mebli

Mają szeroką ofertę takich stołów; są tańsze (ok. 700 zł) i droższe (za swój zapłaciłam ok. 900 zł). Kolorystyka do indywidualnego wyboru klienta. Bardzo solidne wykonanie. Jestem bardzo zadowolona.


Futro, jak norki 



Kupione na ALLEGRO u sprzedawcy
 
Fajnie, że sprzedawca oferuje to futro w kawałkach po 10 cm. Można kupić dokładnie, tyle ile potrzeba. Cena 9,80 zł za 10 cm.


Pościel z motywem



Kupione na ALLEGRO u sprzedawcy
 
Cena 19,99 zł + koszty przesyłki. Fajna bawełna, milutka.


Lustro



Kupione na ALLEGRO u sprzedawcy
 
Nie wiem niestety, czy takie lustra  mają jeszcze w ofercie, ale wszystkim, którzy lubią klimaty shabby chic, styl romantyczny, rustykalny, polecam ten sklep. Mają dużo fajnych rzeczy, często wystawiają w aukcjach od 1 zł.

Jeżeli będziecie mieć jakieś pytania, ewentualnie wątpliwości, to piszcie – postaram się odpowiedzieć, doradzić. 



Z pozdrowieniami, S. 




10 komentarzy:

  1. Ty spać Kobieto nie możesz ?
    Ja właśnie miałam wyłączyć komputer kiedy zobaczyłam Twojego posta. spokojnej nocki, ja siedzę , bo moja gwiazda z koleżanka śpią w domku na podwórku, ale już poszły spać więc ,mamuska też idzie. , a grzebałam w dalszych poszukiwaniach biurka dla córki, znalazłam i zastanawiam się czy malować. Chyba zrobię posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej piękna :*
    Bardzo podoba mi się ten Twój stolik czarny ale za żadne skarby nie dałabym za niego tyle pieniędzy,chyba wolałabym kupić za grosze na allegro i sama go pomalować ;P No ale wiadomo masz,to kupujesz :) Kurcze no masz tak ładnie w domu,że napatrzeć się nie mogę,tyle ciekawych i pięknych rzeczy :)))
    Buziaki,idę dalej sprzątać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach taki stół to mi się marzy do salonu !
    Nie chcesz się go pozbyc :P
    Pasowałby idealnie, ale niestety tu takich rzeczy nie ma, ale może kiedyś coś mi wpadnie w ręce :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. A to mnie zaskoczylas ! ..bylam przekonana , ze Wasz "czarny kon " hahaha w holu kosztowal duzo wiecej ..a tu prosze , nowka , nie smigana i calkiem rozsadna cena ...dzieki za dobry adres :)
    Buziolki od Vio....lki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pościel za 19,99 zł??? nie możliwe a jednak!!! W Twoim domu bardzo dużo pięknych i ciekawych przedmiotów, miło popatrzeć, niektóre widziałabym u siebie :-)
    pozdrawiam serdecznie***

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pseudo futromk sie podova. Super to wyglada w sypialni. Dziekuje za podpowiedz
    Pozdrawiam z Torunia

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylvuś, jestes po prostu boska!:-) Oby więcej takich postów z danymi. Przyznam, że to sztuka wynależć coś niebanalnego za nieduże pieniądze-BRAVO!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna lampa jest po prostu bezbłędna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Dziewczyny, troche jestem poza Internetem i wpadam tylko od czasu do czasu. Dzieki Wam za odwiedzinki. Buziaki sle, S.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...